Achteraf betalen van je order? Billink zal allereerst jouw gegevens controleren op kredietwaardigheid. Hier hebben wij helaas geen invloed op. In het geval dat je bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Wij verzenden het pakket direct en Billink stuurt de factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.
Indien je bij Billink niet in aanmerking komt om achteraf te betalen, heb je alsnog de mogelijkheid om af te rekenen via een andere betaalmethode. Direct na ontvangst van het bedrag op onze rekening zullen wij de bestelling van uw zwembad gaan verwerken. Heeft u vragen over het betalen van zwembaden? Bel ons gerust! 076-8200811. Direct uw zwembad bestellen?
Uw bestelmoment | Afleverpoging PostNL |
Maandag voor 16:00 uur besteld | dinsdag |
Maandag na 16:00 uur besteld | woensdag |
Dinsdag voor 16:00 uur besteld | woensdag |
Dinsdag na 16:00 uur besteld | donderdag |
Woensdag voor 16:00 uur besteld | donderdag |
Woensdag na 16:00 uur besteld | vrijdag |
Donderdag voor 16:00 uur besteld | vrijdag |
Donderdag na 16:00 uur besteld | zaterdag |
Vrijdag voor 16:00 uur besteld | zaterdag |
Vrijdag na 16:00 uur besteld | dinsdag |
Zaterdag besteld | dinsdag |
Zondag besteld | dinsdag |
Mocht de levering beschadigd zijn en er is voor ontvangst getekend, kunnen wij helaas geen aanspraak maken op de verzekering. Kijk daarom het geleverde goed na, alvorens te tekenen.
Oeps, sorry! Ondanks dat wij onze uiterste best doen om de juiste producten zo snel mogelijk op het juiste adres te leveren, kunnen wij ook wel eens een foutje maken.
Bestelling geleverd? Kijk deze z.s.m. na op verkeerd geleverd (e) item (s), ontbrekend (e) product (en) en/of onvolledige onderdelen. Meld dit uiterlijk binnen 5 dagen aan ons via het pakfoutformulier, zodat wij nog kunnen traceren wat er mis is gegaan. Mochten wij een fout hebben gemaakt, lossen we dit uiteraard zo snel mogelijk op!
Vul aub het pakfout formulier zo volledig mogelijk in (inclusief foto’s van het foutief geleverde) en wij nemen contact met jou op om zo snel mogelijk de juiste bestelling naar jou te verzenden. Wanneer je bij een retour, garantie of pakfout het formulier zo volledig mogelijk invult, wordt je het snelst geholpen. Mocht je nog vragen hebben met betrekking tot bovenstaand, kan je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.
De wet koop op afstand zorgt er voor dat je zonder opgaaf van redenen de koop, binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, ongedaan kunt maken. Je kunt de geleverde zwembaden en zwembad accessoires ongebruikt, in de originele staat en verpakking (niet opgezet of nat geweest) aan ons retourneren.
De eventuele verzendkosten die hiermee gemoeid zijn, zijn dan voor je eigen rekening. Je kunt het pakket uiteraard ook zelf (inclusief het uitgeprinte retour formulier) afgeven in onze showroom Koekoeksedijk 38, Zevenbergen.
Om de retour zo snel mogelijk te verwerken vragen wij het retour formulier in te vullen. De retourafdeling zal dit formulier verwerken en de juiste instructies geven hoe het product retour gestuurd moet worden. Na ontvangst van de retour zullen wij, na controle van de staat waarin het verkeerd, zo snel mogelijk het aankoop bedrag terugstorten (of de Billink factuur aanpassen). Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren.
Verzendkosten worden bij ons berekend bij aankoopbedragen onder €100,-. Retourneer je een bestelling van boven de €100,-? Je hebt dan bij de oorspronkelijke aankoop geen verzendkosten betaald, deze zullen dan niet aan je terugbetaald worden. Heb je meerdere artikelen besteld en wil je niet de hele bestelling retourneren? Dan krijg je enkel het aankoopbedrag van het retour gezonden artikel terug.
Heb je het product toch al gebruikt (of is het nat geworden, de doos erg beschadigd of past het niet meer terug in de oorspronkelijke verpakking) dan kunnen wij dit product niet meer aan andere klanten verkopen. Hoe zou je zelf het product ervaren als je het als zodanig zou ontvangen?
In overleg met onze retourafdeling is het dan in sommige specifieke gevallen nog wel mogelijk om iets overeen te komen. 50% van je aankoopbedrag kan dan soms worden vergoed. Of je hiervoor in aanmerking komt, wat hoogte van de vergoeding wordt, zal dan door de retourafdeling worden bepaald. Dit werkt ook het snelste aan de hand van het retourformulier en duidelijke foto's van de staat van het product. Retouren zonder formulier of een onvolledig ingevuld formulier zullen niet in behandeling worden genomen. Heb je begeleidende foto´s die niet via het retourformulier kunnen worden verzonden? Mail ze dan even los ovv het ordernummer naar retour@zwembadenwebshop.nl.
Let op! Heb je het item bij ons in de winkel in Zevenbergen gekocht? Dan vervalt de “wet koop op afstand”. In de winkel heb je alle tijd en mogelijkheden om het product te beoordelen voordat je besluit het te kopen. Je mag nog wel onder de gestelde voorwaarde (ongebruikt, originele verpakking etc.) het product retourneren, maar wij zullen dan altijd een vouchercode (kortingsbon) t.w.v. het aankoopbedrag uitgeven. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag terug te betalen. De vouchercode zal pas worden verzonden na controle door de retourafdeling.
Helaas kunnen alle producten, zo ook de producten door ons geleverd defect zijn of gaan. De producten kunnen beschadigd of defect bij je aan komen, na installatie of na een gebruiksperiode binnen de garantieperiode defect zijn.
Om het defect goed in kaart te brengen en te kijken welke service er nodig is vragen wij jou het garantie formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Na ontvangst zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen om de verdere procedure van de garantie van het product met je af te stemmen.
*LET OP: Het kan zijn dat de garantie van het product via het merk of leverancier door jou aangevraagd moet worden. Dit betekend dat het kan voorkomen dat wij je direct doorverwijzen naar de desbetreffende klantenservice om de garantie zo snel mogelijk op te lossen.
ZwembadenWebshop.nl hanteert de garantievoorwaarden zoals deze vanuit de diverse merken wordt gehanteerd. Grofweg is de garantie als volgt:
- Opblaasartikelen -> 3 maanden garantie
Het is dan ook zaak gekochte opblaasartikelen direct te controleren op scheuren op de naden. Na 3 maanden kan er helaas geen garantie meer worden verleent daar de wijze van gebruik en opslag niet te controleren is. Gaatjes in de liner van het zwembad ontstaan door het gebruik. Deze kunnen worden geplakt met daarvoor beschikbare plaksets. Bij opblaas artikelen dien je, wanneer de lekkage direct na het uitpakken is gecontstateerd op een lasnaad, het het garantie formulier zo volledig mogelijk in te vullen en te ondersteunen met wat foto's.
- Opzetzwembaden -> 1 jaar garantie
Op opzetzwembaden wordt doorgaans 1 jaar garantie verleent op de constructie en de technische items (Intex Ultra Frame XTR 2 jaar). Bij juist gebruik ontvangt je, na een duidelijke omschrijving van het probleem een vervangend artikel vanuit de fabrikant. ZwembadenWebshop.nl zal je helpen om de garantie zo snel mogelijk in te kunnen dienen bij de fabrikant.
- Zwembadpompen en stofzuigers -> 2 jaar garantie
Op de zwembadpomp en elektrische zwembadstofzuigers wordt ook 2 jaar garantie verleent. Bij juist gebruik ontvangt je, na een duidelijke omschrijving van het probleem een vervangend artikel vanuit de fabrikant. ZwembadenWebshop.nl zal je helpen om de garantie zo snel mogelijk in te kunnen dienen bij de fabrikant.
Garantie op Intex pompen, zoutelectrolyse systemen, elektrische stofzuigers, bubbelbaden en zwembaden vanaf de easy set 183 x 51 cm en alle grotere frame baden wordt door de Intex klantenservice zelf afgehandeld.
Hoe vraag je garantie aan?
Alle aanvragen worden via de website www.intexcorp.nl aangenomen en afgehandeld. Doorloop de volgende stappen om het defect te registreren.
STAP 1: Ga naar de website: www.intexcorp.nl en ga in het menu naar “Support”.
STAP 2: Kies vervolgens “Product support en case registratie” en vul je artikelnummer in.
STAP 3: Controleer de veel gestelde vragen om een probleemoplossing te vinden. Is je probleem niet opgelost? Dan kan je direct een case indienen.
STAP 4: Vul het online case formulier in.
STAP 5: Je kunt de case status volgen door in het keuzemenu te klikken op “Case status”.
Zodra Intex jouw case ontvangen heeft, sturen ze een ontvangstbevestiging. Jouw aanvraag zal binnen twee tot drie werkdagen behandeld worden. Gelukkig heeft Intex in Roosendaal veel technische kennis en alle onderdelen beschikbaar, zodat er doorgaans met een werkdag of 3 ook een structurele oplossing is!
Garantie op Bestway pompen en zwembaden vanaf de fast set wordt door Bestway klantenservice opgepakt. U kunt deze rechtstreeks bellen met 0800-2378929. Zij hebben daar ook alle vervangende items beschikbaar en zij kunnen dit na beoordeling direct aan u toesturen.
Je kan e.v.t. problemen per mail duidelijk omschreven en waar nodig ondersteund met foto's aan ZwembadenWebshop.nl melden. Dit zal via ons of de klantenservice van de betreffende leverancier verlopen. Garantiebepalingen kunnen mogelijk niet van toepassing zijn op bepaalde zwembad aanbiedingen in de showroom.
Let op! Heb je recht op garantie, dan wordt het product gemaakt of vervangen, restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk.
Heb je nog vragen? Bel ons gerust! 076-8200811. Direct een zwembad bestellen?